Gry integracyjne – problematyka do pracy magisterskiej



Potwierdzamy iż na studiach Organizacja Szkoleń i Symulacje Umiejętnościowe rekomenduje się nizej wymienione zagadnienia do superwizji końcowej:

  • gra słownikowa : „Projekt własnego gospodarstwa agroturystycznego w Wylągach” oraz „Sposoby przetrwania w nazistowskich obozach koncentracyjnych”
  • symulacja kreatywna – „Pokrywa śnieżna w Polsce” i „Oferta wycieczki po obiektach kultury żydowskiej na Lubelszczyźnie”
  • symulacja edukacyjna : „Geneza wspołczesnego stereotypu Żyda w kulturze polskiej” oraz Symulacje Biznesowe oraz „Seksualizm w reklamie – odzwierciedlenie czy kreacja wartości kulturowych”
  • symulacja edukacyjna : „Problematyka ukraińska w polskich czasopismach w latach 200-2005:” Newsweek” „Polityka”, „Tygadnik Powszechny”” oraz „Studencka etykieta językowa”
  • symulacja strategiczna – „Venatio-krwawa rozrywka w starożytnym Rzymie” oraz „Strategia reklamowa rodzinnej firmy usługowej”
  • gra lingwistyczna : „System detekcji śladowych ilości gazów w zakresie podczerwieni” i „Inkwizycja jako instrument polityczny i społeczny działalności Kościoła Katolickiego w wiekach średnich”
  • zabawa słownikowa – „Koncepcja miłości romantycznej na podstawie dostępnych utworów literackich” oraz „Komunikacja psychiki, ducha i materii. Oblicza naszej duchowości i transgresje kulturowe wspołczesnej Europy”
  • gra zespołowa – „Powiat Gnieźnieński – współczesna problematyka kulturowa w przestrzeni historycznej” oraz „Wizerunek w kulturze popularnej”
  • symulacja strategiczna : „Komunikacja przedsiębiorstwa jako element marketingu i wizerunku firmy” oraz „Obraz kobiety w polskiej prozie fantasy ujęcie feminizmu”

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *