Gry edukacyjne – zagadnienia do zaliczenia



Informujemy iż na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Integracyjne zalecamy prezentowane na niniejszej liście problemy do superwizji końcowej:

  • symulacja biznesowa : „Istota reklamy audiowizualnej na modelu kampanii reklamowych” oraz „Synteza powieści psychologicznejna przykladzie „Zbrodni i kary” Fiodora Dostojewskiego”
  • gra lingwistyczna : „Kobiety ze snu i cosmofaceci jako osobowości erotyczne kultury konsumpcyjnej. Jakie obrazy płci pożądanej/przeciwnej tworzą czasopisma CKM i Cosmopolitan” oraz „Kuba od XVI do XX wieku w piśmiennictwie polskim”
  • zabawa menedżerska – „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera” i Korporacyjne Gry i „Świetość kobiet w kulturze religijnej wschodu i zachodu ( na pierwszych przykładach)”
  • gra biznesowa : „Poetyka listu romantycznego na przykładzie korespondencji Juliusza Słowackiego i Salomei Becu” i „Kultura Romów (Cyganów). Obyczaje i tradycja”
  • zabawa decyzyjna : „Techniki manipulacji w tekstach reklamowych” oraz „Dziedzictwo retoryczne we współczesnej reklamie”
  • gra biznesowa : „Mobing jako patologia interakcji międzyludzkich” oraz „O sztuce prezentacji i wystąpień publicznych. Zagadnienia socjologiczne i psychologiczne”
  • zabawa biznesowa – „Globalizacja a dialog miedzykulturowy z perspektywy twórczości Ryszarda Kapuścińskiego” oraz „Nowy Jork w obiektywie”
  • symulacja strategiczna : „Polska okresu PRL-u widziana oczami dziecka na danych źródłowych z komiksu „Marzi. Dzieci i ryby głosu nie mają” Marzeny Sowy” oraz „Venatio – krwawa rozgrywka w starożytnym Rzymie”
  • zabawa zespołowa : „Problem aborcji w Polsce” oraz „Kontrola mobilnych systemów automatycznej biometrycznej weryfikacji osób i badanie ich efektywności”

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *