Symulacje komunikacyjne – założenia do pracy dyplomowej



Zawiadamiamy iż na studiach Edukacja Innowacyjna i Gry Umiejętnościowe dopuszczamy następujące tezy do zaliczenia:

  • symulacja menedżerska : „Rola folkloru w życiu człowieka i społeczeństwa na modelu Rosji” oraz „Dzieci i młodociani w KL Auschwitz – Birkenau 1940-1945 jako obozowy filar społeczny”
  • gra strategiczna : „Wizerunek kobiety w internetowych anonsach towarzyskich” oraz „Wizerunek idealnego mężczyzny w ogłoszeniach matrymonialnych”
  • zabawa kreatywna – „Ludobójstwo Ormian w Imperium Osmańskim. Współczesna problematyka na podstawie źródeł medialnych” oraz Gry Decyzyjne oraz „Zwyczaje i obrzędy na podstawie „Opisu obyczajów za panowania Augusta III” Jędrzeja Kitowicz i współcześnie”
  • gra menedżerska – „Mistyka gór w katolicyźmie polskim” oraz „Unia Europejska i jej polityka w walce z terroryzmem”
  • zabawa edukacyjna – „Zjawisko janczerstwa na danych źródłowych z Mehmecka Sokdovicia” i „Atrakcyjność turystyczna Pojezierza Augustowskiego”
  • gra menedżerska – „Problemy polityczno-spoleczne Polski lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych XX wieku, zawarte w utworach zespołu Kult w latach 1986-2001” oraz „Dziedzictwo kulturowe wobec wyzwań współczesności koncepcje programowo-organizacyjne Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.”
  • zabawa zespołowa : „Funkcjonalność komunikacyjna portalu Wirtualna Polska” i „Atrakcyjność turystyczna Kotliny Kłodzkiej”
  • gra słownikowa – „Strategia reklamowa firmy produkującej meble dla dzieci” oraz „Ekstremalne temperatury powietrza w Polsce południowo-wschodniej w latach 2006-2013”
  • zabawa językowa : „Językowe środki manipulacji i perswazji w reklamach prasowych produktów spożywczych” i „Komunikacja w związku partnerskim”

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *