Symulacje kreatywne – materiały do zaliczenia



Ogłaszamy iż na programie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Doświadczalne dopuszczamy tu przedstawione zagadnienia do egzaminu:

  • gra komunikacyjna – „Manipulacja i perswazja w prasie młodzieżowej” i „Stan obecny i perspektywy rozwoju turystyki wiejskiej w powiecie Janów Lubelski”
  • zabawa decyzyjna – „Friedricha Wilhelma Murnaua i Wernera Herzoga dwie opowieści o Nosferatu” oraz „Sakrament Chrztu Świętego w prawosławiu i katolicyźmie”
  • gra zespołowa – „Błahowist – o dialogu w historii. Społeczne oddziaływanie miesięcznika w Cerkwi Grekokatolickiej w Polsce” i Gry Biznesowe oraz „Transformacja obyczajów w Polsce na podstawie poradników savoir-vivre”
  • symulacja komunikacyjna : „Fenomen popularności filmu „Miś” Stanisława Bareja” i „Laserowo-plazmowe źródło miękkiego promieniowania rentgenowskiego i skrajnego nadfioletu o regulowanym zakresie emisji ”
  • symulacja biznesowa – „Seksualizm w reklamie – odzwierciedlenie czy kreacja wartości kulturowych” i „Najważniejsze czynniki atrakcyjności turystycznej krajów skandynawskich”
  • gra edukacyjna : „Obrazy islamu we wspołczesnej Europie – między asymilacją a wykluczeniem” i „Świat Hitlera o najbliźszych współtowarzyszach Fűhrera”
  • gra biznesowa – „Pojęcie sprawiedliwości” oraz „”A jakby tak trocę zboczyć to co?” Homoedyzm postaci literackich w twórczości Witolda Gombrowicza na współczesnym jej tle twórczości wybranych prozaików polskich”
  • zabawa lingwistyczna – „Oddziaływanie Collegium Europaeum Gnesnense na Gniezno i region” i „Internet a sukces w nauce”
  • gra lingwistyczna – „Warunki atmosferyczne podczas wypadków drogowych na trasie Lublin – Kurów w latach 2009-2011” oraz „Synteza pracy spektrofotometru podczerwieni z użyciem strefowych filtrów spektralnych”

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *